Telefon mizéria

Talán valakinek még hasznos lehet az információ, úgyhogy elmondom részletesen.
Az itteni kommunikációhoz vettem korábban egy feltöltős SIM-kártyát a MEO nevű szolgáltatónál. A dolog jól működött, de mivel a legutóbbi utazásunk óta több, mint három hónap eltelt, a kártya érvényét vesztette. Ez úgy derült ki, hogy amikor hívni akartam valakit, kapcsolás helyett egy portugál szöveg hallatszott. Így hát elmentem a legközelebbi MEO üzletbe, ahol elmondták, mi a helyzet.
A megoldás: új SIM-kártya. Ezzel csak két probléma volt: a korábbi egyenlegem elveszett, meg értesíteni kellett a kapcsolataimat az új számról. OK, vállalható.
És ami nagyszerű, az új kártyához egy hónap ingyenes forgalom tartozik! Szuper! Most viszont az egy hónap lejáróban, elmentem feltölteni a kártyát, rátettem 10 eurót. Erre kapok egy SMS-t, feltöltési díj 0,80€, új egyenleg 5,20€. Mi van???
Nyomás az üzletbe. Kiderül, hogy az új kártyához olyan tarifa tartozik, amely hetente 4€-val megterheli az egyenleget! Nyilván meg is találtam valahol apró betűkkel, nem mondhatom, hogy nincs feltüntetve, de persze nem szóltak róla. Na mindegy. Mondom a fiatalembernek, mit lehet csinálni. Természetesen máris átállítja egy normális tarifára, mindenki ezt csinálja a másik csomag ingyen egy hónapja miatt. Na ja, az új tarifa 4 nap múlva hatályos, addig még egyszer 4 euróval megterhelnek, nem sok marad a 10€-ból (konkrétan 1.20). De legalább marad a régi szám…
Lényeg a lényeg: mindenki nagyon kedves, mindenki nagyon szolgálatkész, vannak jó szolgáltatások, de azért nem árt észnél lenni!

Kategória: Personal | A közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .